رفتن به نوشته‌ها

اكادو در ون های خودران با 10 میلیون پوند سهام Oxbotica فشار می آورد

اكادو در ون های خودران با 10 میلیون پوند سهام Oxbotica فشار می آورد

این شرکت با یک شرکت انگلیسی دیگر به نام Oxbotica همکاری کرده است تا وسایل نقلیه خودران را برای خود و سایر افرادی که از سیستم عامل آن استفاده می کنند ، بسازد.

این می تواند شامل کامیون های لیفتراک اتوماتیک در انبارها ، وانت های تحویل خودکار یا حتی ربات های “محدود کردن به آشپزخانه” برای پایه نهایی باشد.

به عنوان بخشی از این معامله ، اوكادو 10 میلیون پوند از سهام Oxbotica خریداری كرده است.

آنها با هم گفتند که قصد ساخت سخت افزار و نرم افزار برای وسایل نقلیه مستقل را دارند.

الکس هاروی ، رئیس فن آوری پیشرفته اوکادو ، گفت: “ما می خواهیم پایان کار برای پایان دادن به کار ، در نهایت ، خودمختار باشد – از دریافت سهام تا انبار از طریق مشتری.”

“از دید مشتری درب خود را باز می کنید و در خارج می بینید که یک وانت خودمختار یا وسیله نقلیه مستقل دیگری بیرون از خانه شما به سمت بالا می رود و به احتمال زیاد یک روبات خودمختار از آن وسیله نقلیه مستقل خارج می شود ، مواد غذایی شما را جمع می کند و آنها را تحویل می دهد تو در آستان “.

در سالهای اخیر ، اوكادو سعی كرده است خود را بعنوان یك بستر فناوری مورد استفاده خرده فروشان جهانی قرار دهد ، نه فقط یك فروشگاه مواد غذایی آنلاین.

این شرکت ربات هایی را توسعه داده است که هم اکنون در مراکز پیشرفته تحقق آن مواد غذایی را انتخاب و بسته بندی می کنند و این هفته ، سوپرمارکت های زنجیره ای کروگر آمریکا از اولین انبار خود با استفاده از فناوری Ocado رونمایی کرد.

خرید مواد غذایی برای همیشه تغییر کرده است ، می گوید: Ocado
آزمایش اتومبیل های خودران در جاده های آکسفورد آغاز می شود
وانت های تحویل کروگر همچنین از نرم افزار توسعه یافته توسط Ocado برای ترسیم کارآمدترین مسیرها استفاده می کنند.

همکاری جدید با Oxbotica قصد دارد این ایده را بیشتر پیش ببرد.

تحویل بدون راننده؟
Oxbotica برای طیف وسیعی از مشتریان جهانی نرم افزار رانندگی مستقل ایجاد می کند. این شرکت در سال 2014 توسط دو استاد آکسفورد – پل نیومن و اینگمار پوزنر – که تحقیقات دانشگاهی آنها بر روی اتومبیل های خودران بود ، تاسیس شد.

این شرکت نوپا به تازگی بودجه جدیدی را از سرمایه گذاران در انگلیس ، آمریکا و چین جمع آوری کرده است. سهام 10 میلیون پوندی اوکادو بخشی از این دور بودجه است و به آن صندلی در هیئت مدیره Oxbotica می دهد.

این شرکت با یک شرکت انگلیسی دیگر به نام Oxbotica همکاری کرده است تا وسایل نقلیه خودران را برای خود و سایر افرادی که از سیستم عامل آن استفاده می کنند ، بسازد.

این می تواند شامل کامیون های لیفتراک اتوماتیک در انبارها ، وانت های تحویل خودکار یا حتی ربات های “محدود کردن به آشپزخانه” برای پایه نهایی باشد.

به عنوان بخشی از این معامله ، اوكادو 10 میلیون پوند از سهام Oxbotica خریداری كرده است.

آنها با هم گفتند که قصد ساخت سخت افزار و نرم افزار برای وسایل نقلیه مستقل را دارند.

الکس هاروی ، رئیس فن آوری پیشرفته اوکادو ، گفت: “ما می خواهیم پایان کار برای پایان دادن به کار ، در نهایت ، خودمختار باشد – از دریافت سهام تا انبار از طریق مشتری.”

“از دید مشتری درب خود را باز می کنید و در خارج می بینید که یک وانت خودمختار یا وسیله نقلیه مستقل دیگری بیرون از خانه شما به سمت بالا می رود و به احتمال زیاد یک روبات خودمختار از آن وسیله نقلیه مستقل خارج می شود ، مواد غذایی شما را جمع می کند و آنها را تحویل می دهد تو در آستان “.

در سالهای اخیر ، اوكادو سعی كرده است خود را بعنوان یك بستر فناوری مورد استفاده خرده فروشان جهانی قرار دهد ، نه فقط یك فروشگاه مواد غذایی آنلاین.

این شرکت ربات هایی را توسعه داده است که هم اکنون در مراکز پیشرفته تحقق آن مواد غذایی را انتخاب و بسته بندی می کنند و این هفته ، سوپرمارکت های زنجیره ای کروگر آمریکا از اولین انبار خود با استفاده از فناوری Ocado رونمایی کرد.

خرید مواد غذایی برای همیشه تغییر کرده است ، می گوید: Ocado
آزمایش اتومبیل های خودران در جاده های آکسفورد آغاز می شود
وانت های تحویل کروگر همچنین از نرم افزار توسعه یافته توسط Ocado برای ترسیم کارآمدترین مسیرها استفاده می کنند.

همکاری جدید با Oxbotica قصد دارد این ایده را بیشتر پیش ببرد.

تحویل بدون راننده؟
Oxbotica برای طیف وسیعی از مشتریان جهانی نرم افزار رانندگی مستقل ایجاد می کند. این شرکت در سال 2014 توسط دو استاد آکسفورد – پل نیومن و اینگمار پوزنر – که تحقیقات دانشگاهی آنها بر روی اتومبیل های خودران بود ، تاسیس شد.

این شرکت نوپا به تازگی بودجه جدیدی را از سرمایه گذاران در انگلیس ، آمریکا و چین جمع آوری کرده است. سهام 10 میلیون پوندی اوکادو بخشی از این دور بودجه است و به آن صندلی در هیئت مدیره Oxbotica می دهد.
اوكادو در اعلامیه خود انتظارات را تعدیل كرد و گفت كه گرفتن مجوز از ناظران برای كار با وسایل نقلیه مستقل در جاده های عمومی – اجازه تحویل بدون راننده به خانه های مشتریان – ممكن است مدتی طول بكشد.

اما اظهار داشت که تحویل “آخرین مایل” به خانه های مشتریان بخش قابل توجهی از هزینه های یک خرده فروش آنلاین است که نیمی از آن را نیروی کار تشکیل می دهد – بنابراین ون های مستقل می توانند پس انداز زیادی داشته باشند.

در کوتاه مدت ، این شرکت شاهد وسایل نقلیه ای است که در مناطق محدود مانند انبارهای خود کار می کنند و اولین نمونه های اولیه آن ظرف دو سال ارائه می شود.

مدیران Ocado از آن متنفر هستند وقتی شما آن را بقال آنلاین می نامید. این شرکت می خواهد به عنوان یک بستر فناوری برای خرده فروشان جهان دیده شود. این همکاری با کسب و کار دیگری در انگلیس ، راه اندازی نرم افزار مستقل خراش دهنده Oxbotica ، به معنای نشان دادن مقیاس جاه طلبی های آن است.

برای پل نیومن از Oxbotica ، این فرصتی مهیج برای دو شرکت بریتانیایی است که می توانند به یک نیروی جهانی در فناوری تبدیل شوند که تحت سلطه بازیکنان آمریکایی و چینی قرار دارد – “ما یک چشم انداز جهانی داریم ، ما می خواهیم نحوه انتقال کالا را تغییر دهیم ، “او امروز صبح به من گفت.

و رئیس فناوری Ocado الکس هاروی اشاره کرد که این شرکت در حال حاضر دو تجارت فناوری آمریکایی را در سال جاری خریداری کرده است.

“به طور معمول برعکس است … من فکر می کنم این یک فرصت بسیار هیجان انگیز است تا بتوانید بهترین های انگلیس را بین Oxbotica و Ocado اهرم کنید و آن را به بقیه جهان صادر کنید.”

به یاد داشته باشید – رویاهای بزرگ در مورد پیشرفت به سمت وسایل نقلیه خودران در جاده های عمومی با این واقعیت روبرو شده اند که موانع فنی و نظارتی برای برطرف کردن بسیار چالش برانگیز است ،

همه از فیلیپ هاموند ، صدراعظم سابق گرفته تا پل نیومن ، رئیس Oxbotica ، پیش بینی كرده اند كه اتومبیل ها و وانت های خودران تا كنون باید در خیابان های انگلیس حضور داشته باشند.

پروفسور نیومن ، که تحقیقات اتومبیل بدون راننده خود را به عنوان یک دانشگاه دانشگاه آکسفورد آغاز کرد ، اعتراف می کند که کمی خوش بینانه بود. اما او اکنون می گوید ، زمان مناسب است: “این یک پیشنهاد منطقی است که منطقی اقتصادی است.”

اما افراد مشکوک تعجب خواهند کرد که رانندگان از تقسیم جاده ها با وانت های بدون راننده چه حسی دارند ، چه رسد به اینکه مشتریان در مورد یک ربات چه فکری می کنند که به شما بگوید آووکادو موجود نیست و در عوض نارنجی می گیرید.

www.bbc.com/news/technology-56771536

منتشر شده در اخبار جدید

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *